Van kippenhok tot speelhuisje.

In 2020 is het idee ontstaan om het al jaren leegstaande kippenhok om te bouwen tot speelhuisje omdat we steeds meer leden hebben met jonge kinderen. Van het Oranje Fonds kreeg onze vereniging een financiële bijdrage. Op de NLdoet dag is een start gemaakt met het project. Een aantal leden hebben zich ingezet om er een prachtig speelhuisje van te maken.

Op zaterdag 26 juni is het speelhuisje feestelijk geopend door Justin en zijn opa. De onafhankelijke kinderjury bestaande uit Daphne en Dewi hadden uit ongeveer 20 inzendingen hun naam gekozen voor het huisje.

“ Kakelpaleis”.

Toen de kinderen het huisje in mochten hoorden we : O o wat mooi! Er werd meteen al volop gespeeld in het huisje. Echter er was een klein probleempje. Een van de kindjes wilde niet meer mee naar huis!

Reacties niet toegestaan